Oude topics allemaal weg!

Bespreek hier alles over Formula, Freeride, slalom en Speed.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Pat@G
Actieve gebruiker
Actieve gebruiker

Oude topics allemaal weg!

#1 Bericht door Pat@G » wo okt 16, 2019 10:57 am

Ja, santé. Het is moeilijk om mijn ogen te geloven! Dit forum is zo goed als leeg! :roll:
Vroeger bulkte dit forum van oudere topic's, velen waren jaren oud, soms meer dan 10 jaar oud. Waar is dit allemaal heen? Waarom moest dit weg?
Na mijn Big Day in september :proost: dacht ik: eens zien om dat te posten in het topic 80+ maar...pottink, alles weg! :hit:
Alles is fB, instagram, enz...geworden...we moeten mee, allez... we doen mee, maar toch...
Nostalgie zeker?
Groeten,
Patrick
Bel-99

JP-T1surfer
Vaste gebruiker
Vaste gebruiker

Re: Oude topics allemaal weg!

#2 Bericht door JP-T1surfer » wo okt 16, 2019 8:50 pm

Pat,

ik had het er gisteren nog toevallig over met een (speed)surfer/moderator: hij zei nochtans dat volgens hem die topic 80+ nog zou moeten bestaan en..dat onze vriend Pompier die actueel hield.

Inderdaad jammer mocht deze zijn 'verswunden'! Zeker na zo een knalprestatie in LF uiteraard. Kan me zelfs nog goed herinneren hoe oprecht blij een zekere Dave én een Dennis DP (en zijn vader uiteraard ook zo fier als een gieter!) was of waren, toen ie als jonge kerel de eerste keer de Belgische speed-top 10 'het vuur aan de schenen legde' en vol trots vroeg aan Pompier om zijn PR op te nemen in de rangschikking.

Dus nmbm niks met nostalgie te maken maar wel met respect voor en erkenning van de geleverde prestaties.
boards: Fanatic-T1
sails: Neil Pryde-Attitude Sails
sponsor(s): geen

Pat@G
Actieve gebruiker
Actieve gebruiker

#3 Bericht door Pat@G » wo okt 16, 2019 9:30 pm

JP-T1surfer schreef:
wo okt 16, 2019 8:50 pm
Pat,

ik had het er gisteren nog toevallig over met een (speed)surfer/moderator: hij zei nochtans dat volgens hem die topic 80+ nog zou moeten bestaan en..dat onze vriend Pompier die actueel hield.

Inderdaad jammer mocht deze zijn 'verswunden'! Zeker na zo een knalprestatie in LF uiteraard. Kan me zelfs nog goed herinneren hoe oprecht blij een zekere Dave én een Dennis DP (en zijn vader uiteraard ook zo fier als een gieter!) was of waren, toen ie als jonge kerel de eerste keer de Belgische speed-top 10 'het vuur aan de schenen legde' en vol trots vroeg aan Pompier om zijn PR op te nemen in de rangschikking.

Dus nmbm niks met nostalgie te maken maar wel met respect voor en erkenning van de geleverde prestaties.
Een forum zou ook respect moeten hebben voor oude, soms tientallen pagina's grote, topics. Die topics zijn als het ware het erfgoed van het forum, met vaak massa's aan waardevolle, nog steeds bruikbare onderwerpen. Men gooit op deze manier de geschiedenis, de bron, de basis, van het forum weg!

broekie
Beginnende gebruiker
Beginnende gebruiker

#4 Bericht door broekie » zo okt 27, 2019 1:52 pm

+1 spijtig dat dit allemaal weg is.
TCB

Plaats reactie