Windsurf Bus - Van - Camper Peugeot Boxer

Al het overige materiaal kan je hier te koop stellen
Bericht
Auteur
KlaasLagrou
Beginnende gebruiker
Beginnende gebruiker

Windsurf Bus - Van - Camper Peugeot Boxer

#1 Bericht door KlaasLagrou » wo dec 06, 2017 3:27 pm

Peugeot Boxer Camper Surfbus 2004 235000km
Ik bouwde zelf deze Peugeot Boxer om tot een heel praktische, eenvoudige en discrete camper om te windsurfen. Ik deed er vele reizen mee. Ik ben tweede eigenaar. Heel betrouwbare wagen.
Er is plaats voor 2 personen, en veel windsurf (2 planken en 6 zeilen, gieken, masten, …) of ander materiaal. Al dit materiaal gaat onder het vast bed. Dus als je er op uit wil trekken, is dit een heel praktische van waarmee je zo kan vertrekken.
De keuring voor verkoop werd gedaan op 22/11/17, Car-pass, aanvraag tot inschrijving en alle documenten zijn in orde. De auto werd heel strikt onderhouden, staat binnen in parkeergarage, en reed bijna enkel lange afstanden op autosnelweg. Motor is in goede staat, en kan zeker nog een heel eind mee.

Voor foto's, surf naar tweedehands.be: https://www.2dehands.be/caravans-kamper ... 42719.html

Of ik kan foto's per email doorsturen.

Peugeot Boxer Turbo HDI 2Liter, 62kW, gemiddeld verbruik 9L/100km, euro 3
-3 zitplaatsen vooraan
-Servostuur
-Verkeersbelasting slecht 106 euro
-Onderhoudsboekje en alle facturen aanwezig
-Michelin banden van 2015, in heel goede staat
-Nieuwe startmotor
-Nieuwe koppeling

Kampeer uitrusting
-Dubbelbed van 140cm op echte matras (2jaar geleden nieuw gekocht). Je slaapt als in een echt bed
-Geisoleerde wanden, deuren en dak
-Gasfornuis met 2 branders, gasfles van 6L
-Veel bergruimte onder bed, en kasten en andere opbergmogelijkheden
-Schuifraampje met gaas
-Muskietennet
-80L wateropslag
Mogelijkheid om kampeermateriaal er in te laten, of niet. Om overeen te komen. Voor meer info: Klaas 0485422876

Plaats reactie